Nabídka práce

Administrativní koordinátorka

Do naší kanceláře hledáme **spolehlivou a energickou kolegyni**, která bude pravou rukou celého týmu a pomůže s různými administrativními úkoly. Pokud máte smysl pro pořádek, nebojíte se nových výzev a ráda pracujete v dynamickém prostředí, rádi vás přivítáme do našeho týmu!

📋 **Co bude náplní vaší práce?**

  • Vyřizování objednávek a komunikace s dodavateli a odběrateli
  • Kontrola a správa skladových zásob
  • Rozdělování úkolů mezi ostatní členy týmu
  • Občasné zpracování nabídek
  • Kontrola automatizované fakturace (zkušenosti s fakturami jsou nutností!)
  • Vyřizování e-mailové komunikace
  • Práce v programech Abra Flexi a Shoptet
  • Další administrativní podpora celého týmu

💡 **Co od vás očekáváme?**

  • Samostatnost, pečlivost a organizační schopnosti
  • Středoškolské vzdělání s maturitou
  • Zkušenosti s tvorbou faktur
  • Komunikativní a přátelský přístup
  • Znalost Windows, Word, Excel, ERP např. Money, Abra, Pohoda atd., práce s internetem
  • Ochotu učit se nové věci a rozvíjet se

📍 **Co nabízíme?**

  • Příjemné pracovní prostředí v mladém a přátelském kolektivu
  • Práce na plný úvazek
  • Smlouva na dobu neurčitou
  • Adekvátní finanční ohodnocení
  • 1 týden dovolené navíc
  • Pracovní doba Po-Čt: 7.00-16.00 hod., Pá: 7.00-13.30 hod.
 

Další informace
Pracoviště: PROFIBA s.r.o., Kaly 54
Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Zaujala vás tato nabídka? Napište nám na baksa@profiba.cz nebo zavolejte na +420 737 904 996.
Přidejte se k nám a podílejte se na produktech, které dělají veřejný prostor lepším!