Nabídka práce
Administrativní koordinátorka
Do naší kanceláře hledáme **spolehlivou a energickou kolegyni**, která bude pravou rukou celého týmu a pomůže s různými administrativními úkoly. Pokud máte smysl pro pořádek, nebojíte se nových výzev a ráda pracujete v dynamickém prostředí, rádi vás přivítáme do našeho týmu!
📋 **Co bude náplní vaší práce?**
- Vyřizování objednávek a komunikace s dodavateli a odběrateli
- Kontrola a správa skladových zásob
- Rozdělování úkolů mezi ostatní členy týmu
- Občasné zpracování nabídek
- Kontrola automatizované fakturace (zkušenosti s fakturami jsou nutností!)
- Vyřizování e-mailové komunikace
- Práce v programech Abra Flexi a Shoptet
- Další administrativní podpora celého týmu
💡 **Co od vás očekáváme?**
- Samostatnost, pečlivost a organizační schopnosti
- Středoškolské vzdělání s maturitou
- Zkušenosti s tvorbou faktur
- Komunikativní a přátelský přístup
- Znalost Windows, Word, Excel, ERP např. Money, Abra, Pohoda atd., práce s internetem
- Ochotu učit se nové věci a rozvíjet se
📍 **Co nabízíme?**
- Příjemné pracovní prostředí v mladém a přátelském kolektivu
- Práce na plný úvazek
- Smlouva na dobu neurčitou
- Adekvátní finanční ohodnocení
- 1 týden dovolené navíc
- Pracovní doba Po-Čt: 7.00-16.00 hod., Pá: 7.00-13.30 hod.
Další informace
Pracoviště: PROFIBA s.r.o., Kaly 54
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Zaujala vás tato nabídka? Napište nám na baksa@profiba.cz nebo zavolejte na +420 737 904 996.
Přidejte se k nám a podílejte se na produktech, které dělají veřejný prostor lepším!